johannapanna

Alla inlägg under mars 2011

:D

Av Johanna Pannah - 20 mars 2011 16:57

Yess, idag kände jag för en joggingrunda! Jag är inte den som ofta är ute och joggar, kanske lite då och då på somrarna men idag blev jag såå sugen! En sväng till målskog och tillbaka tröttade ut mig. Sedan träffade jag en liten granne vid namn Felicia på vägen hem så nu ska vi snart baka lite, det känner jag att jag förtjänar! :)

 

Slänger in en liten bild på mig och Mackenstein också! :)

/johanna   

:)

Av Johanna Pannah - 20 mars 2011 13:13

Hmm.. Gick in på hooks.se och såg att det inte ens stod det finstilta, stod bara att det kostar 199:-.   Diss,diss,diss. 

Men nu ska jag inte var sur, för nu ska jag få fika. :D

/johanna :)

Av Johanna Pannah - 20 mars 2011 13:01

It´s a beautiful day!

Idag har jag hunnit med att åka till stallet och ta en onödig tripp till staden..

Jag tömkörde Mackan idag, det tyckte han var rooligt, bockade och sparkade bakut och jaa, jag vet inte vad han gjorde egentligen. Men jag och mamma fick oss några goda skratt iallafall! Dessutom fick han gå ut utan täcke idag vilket uppskattades, när vi åkte hem stod han där och njöt i solen! Så idag och imorgon får han ladda på med D-vitamin. :)

Och så åkte vi till Hööks.. Igår var jag inne på deras hemsida och tittade och såg att de hade fleecetäcke+lindor+grimma+grimskaft för bara 199 kr! Blev jätteglad och ville verkligen köpa det. Men så när vi kommer in till Hööks så ser mamma direkt att jag glömt läsa det finstilta som står lite sött längst ner i hörnet. Erbjudandet gällde bara om man köpte något annat för 200 kr. Och dessutom var det bara upp till stl 155. Mackan har 185.. Det var bara att åka hem igen. Kändes lite onödigt. Jag får fortsätta min jakt efter fleecetäcke! Men snart ska vi till ullared, får se om jag hittar något där. Men jag dissar verkligen fintstilt och hissar att Mackan slapp täcket idag!   

/Johanna!



REDIGERING!!: ojj, läste väääldigt fel där, han har ju verkligen inte 185!!! Läste fel längd XD Sååååå stor är han inte... :P

Av Johanna Pannah - 19 mars 2011 22:53

Vet ni vaad? Nu ska jag sova.. För imorgon blir det en tidig morgon igen! Vi har ju utsläpp imorgon också. Och sen om ridhuset är ledigt ska jag tömköra och det är inte helt omöjligt att vi åker till hööks också.. Vi får se!

Godnatt!   

Av Johanna Pannah - 19 mars 2011 19:01

Nu har jag varit duktig! Mamma också, vi har varit ute på en promenad, jag har läst inför kemiprovet och vi har städat! Men nu slog jag mig ner i fåtöljen och ska titta på 101 sätt att åka ur en gameshow och tycka synd om dem som är med. ;)

Skulle vara kul att vara med om något sånt! Men det skulle bara vara roligt efteråt visserligen..

Snart ska jag och mamma göra hemgjord pizza! Mumsis!

 

Jag och mamma på vår promenad. :) Mamma ser lagom road ut på andra bilden och jag ser dum ut på första, så jag fick helt enkelt ta båda! :D Och det är väldigt fint att man ser skuggan från min mobil.. :)

/johanna     

Av Johanna Pannah - 19 mars 2011 15:22

Nu ska jag och mamma ta en uppfriskande promenad i solen som tittar fram lite då och då. Mamma är nämligen med i en tävling på jobbet där de går med stegräknare! Så nu gäller det att samla steg..

/johanna

Av Johanna Pannah - 19 mars 2011 13:56

  

Måste bara se denna! :) Tycker ju redan om den bara pga reklamen!

:)

Av Johanna Pannah - 19 mars 2011 13:41

  

En söt Mackan i hagen idag! Jag och mamma hjälptes åt att rycka man, fläta ner manen, klippa svansen, klippa hovskägget och borsta honom och så fick han vila idag! Det förtjänade han! Nu vet jag inte vad jag ska göra faktiskt.. Får väl bli lite läxor och kanske en promenad med mamma? Det är skönt att gå upp så tidigt och fixa stallet eftersom man har lite dag kvar efter stallet då, jätteskönt.   


/johanna

Ovido - Quiz & Flashcards