johannapanna

Direktlänk till inlägg 9 juli 2011

Mountain horse supreme high rider

Av Johanna Pannah - 9 juli 2011 08:00

Vet ni vaad?

Jag har fått nya ridstövlar! Fast det var ett tag sedan men då skrev jag inte på denna bloggen. Jag tänkte göra en liten utvärdering om dem !


Det är alltså Mountan Horse Supreme High Rider jag köpt/mamma... ;)

Måste börja med priset, 3799.. lite väl dyrt men då de andra jag kunde tänka mig som var lite billigare inte passade (den högsta storleken var för kort) så fick det bli dessa.

De är sjukt snygga tycker jag, väldigt eleganta. 

Jag köpte dem samma dag som jag åkte på ridläger och de kändes redan inridna när jag red i dem första dagen, så mjuka är de. Dem sitter som en smäck på mina ben och jag bara älskar dem. 

Jag spar dock lite på dem, rider inte med dem i skogen och så. Det har jag mina gamla till. Dessa är bara till för träningar och tävlingar. Jag tar också hand om dem ordentligt för nu när mamma skämt bort mig med så pass dyra stövlar så måste jag ta vara på dem! 

Fast dem har redan tagit sönder två strumpor till mig, så om ni köper såna här så håll ett finger innanför dragkedjan när ni knäpper dem för annars kan dem fastna om ni har stövelstrumpor, tro mig jag vet. Jag har lärt mig den hårda vägen... ;)

Det finns inte så mycket mer att skriva om dem, än så länge tycker jag bara om dem.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Pannah - 16 juli 2011 23:15

Förlåt för dålig uppdatering!  Men låt oss säga såhär, sommarpaus?  Det blir ingen riktig paus utan jag uppdaterar lite när jag känner för det.. Nu har jag mest bloggat bara för att jag ska! Dessutom har jag inte så jättemycket att säga nu när Mack...

Av Johanna Pannah - 14 juli 2011 19:00

Det har varit en toppendag på jobbet!  När jag åkte hem följde det även med ett par handskar hem, de som jag visade i förr-förr-förra inlägget (tror jag :P).  Annars har det inte hänt så mycket, lite tråkigt väder idag men då blir det desto mysig...

Av Johanna Pannah - 13 juli 2011 12:30


  *John Whitaker schabrak, 300 :-       Broderade Mac Rastell på!  *John Whitaker ribyxor 719:-   *Christina Sport tävlingskjorta m blingbling i nacken(;D) 200:-  *Rött strasspannband 199:-  *Kylande liniment 49:-  *Träns 150:-  *Böcker...

Av Johanna Pannah - 12 juli 2011 23:19


Imorgon är det biopremiär för Harry Potter, the deathly hallows part 2.  Hur spännande?? Visserligen vet jag redan hur det slutar för jag har läst boken men ändåå, filmerna är så sjukt bra även fast böckerna är bättre.  Fast jag kommer nog inte k...

Av Johanna Pannah - 12 juli 2011 23:06

Nu är min första dag på Charlies avklarad! Haha, det är faktiskt kul att jobba lite där, jag ska ju bara jobba denna veckan. Just nu hjälper jag till att plocka in saker som varit med i Falsterbo och lägga ut dem i butiken. Dock så blir det ju en l...

Ovido - Quiz & Flashcards