johannapanna

Alla inlägg under mars 2011

.

Av Johanna Pannah - 31 mars 2011 21:16

Och så en lite somrig bild! 

Jag har ännu inte hunnit göra en sammanfattning av min dag men det är inte så mycket att säga! Jag har sagt upp min plats på gitarren (det var inte min grej) annars har inget speciellt hänt, det var mammas tur att ta stallet idag. Så jag har bara haft tråkigt.. Men det behövs också ibland,  så man kan uppskatta det roliga! På lördag gäller det! Då flyttar jag min lilla häst. Kommer kännas konstig i och med att Mackan stått i det stallet han står i nu sens han var fyra år! Får hoppas att det blir bra även i det nya stallet.. Men det tror jag allt! :D 

Kul med närmre till stallet och lite förändring. :)

Gonatt & sov gott /johanna   

Av Johanna Pannah - 31 mars 2011 20:44


Hihi, har fixat lite bilder. Så blir det när man inte har något bättre för sig. ;)

Jag och mackan i somras på ntr! :D

:)

Av Johanna Pannah - 31 mars 2011 17:23

http://www.youtube.com/watch?v=7DC4PHvMTPc


Bara ett litet tips från mig, kolla på den! Whataya want from me, omgjord, riktigt, riktigt bra faktiskt! :D 

.

Av Johanna Pannah - 30 mars 2011 21:08

Idag var det våår! Jag har gått och väntat på att det ska vara rätt väder för att ta tygskorna, den gula vårjackan och jeansjackan! Men idag var jag så sugen på det att jag struntade i att det kunde var kallt. Men det var det inte. :D Jag lääängtar till sommaren, bara kunna ta ett linne och ett par jeansshorts och så längtar jag till att Mackenstein kommer stå på sommarbete! :D 

Idag red jag i skogen igen.. Vill hinna njuta så mycket som möjligt av Bratteborg innan jag flyttar honom på lördag. Då är det inte så kul att rida på banan eller i ridhuset. Det var en mysig ridtur och jag krävde inte så mycket av honom, flyttade honom lite i sidorna och så. Sedan blev det lite galloppträning. Det var inte planerat men pga varierande underlag så gallopperade jag långt, passade på där det var bra underlag, och skrittade länge där det var is! Jag älskar min lilla häst! :)

/johanna   

.

Av Johanna Pannah - 29 mars 2011 22:04

Ohja, jag har haft en rolig kväll. Nu har jag ungefär 1 miljoner nya gillningar på facebook. :) Godnatt

:D

Av Johanna Pannah - 29 mars 2011 20:25

Nu åker jeansjackan fram! Då är det vårkänsla på riktigt!!! :D  

  Och så kan ni väl få en bild på mig och mitt före detta marsvin Peppe! Sötnos..

 

Dålig bildkvalité pga att jag fick bilden som vanligt foto och inte på datorn så denna bilden är tagen med min mobil på fotot. ;) Proffsigt! 

Av Johanna Pannah - 29 mars 2011 17:48


Har varit världeens segaste dag idag skulle jag kunna tro.. Först var det hemkunskap och det brukar vara kul men sedan så fick vi inte äta upp kladdkakan! Varför baka det nu när vi inte ska äta det förens v 18? Helt onödigt.. Och jag som älskar kladdkaka.. Snyft*

Och efter no:n och franskan var det som varje tisdag 2 ½ timmas håltimma i väntan på cabarén, får se om jag ska fortsätta med den. Vet inte om jag får byta till häst men får se hur det blir! Vill ju helldre ta bussen 12.20 till stallet än gå och vänta till halv tre...

Nu taggar jag inför att göra läxor!         


Kan ni inte se hur ironiska dem där smileysarna var? 


Ahja, allmänt boooring inlägg! (Kan redan se era carefaces!)  Byebye!         

/johanna :)

Ps. Mackan är söt. 

Av Johanna Pannah - 28 mars 2011 21:34

Ojojoj! Idag blev det en rolig tur i skogen, skönt att komma ut och kunna racea lite! Jag tycker att visst ska man vara seriös men man får verkligen inte glömma bort att ha kul, till exempel ta en ordentlig galopp i skogen och låta dem springa lite! 

Idag gallopperade vi på en helt snö och is fri äng. Det var jättehärligt! 

Han la av några fina bockar och jag tänkte nästan tanken att "Oj, nu är det nog dags att trilla av för första gången i år!" Men så blev det inte även fast jag hängde på sniskan. Nu ska jag äta lite och sen ska jag soooooova! Det blev inte mycket sömn i helgen... 

Hejdåååå puss&kram johanna   

Ovido - Quiz & Flashcards