johannapanna

Direktlänk till inlägg 8 juli 2011

Mac Rastell

Av Johanna Pannah - 8 juli 2011 08:00

Mac Rastell.

Vad skulle jag göra utan dig? Du är underbar, du är vacker, du har dina ideér men det gör dig bara till en individ. 

Du kan inte släppa att du blev vallack för länge sen, en gammal envis herre är du.

Och vägra ut dig är rätt kul tycker du, du kan vara en riktig åsna Mackan. 

Men det är helt sjukt hur mycket jag tycker om dig ändå! För du är så underbar, du har dina egenheter men ändå är du världens finaste. 

När det har gått bra på en tävling och jag är nöjd så får du ju självklart massor av beröm, och du ser så nöjd ut. Man ser verkligen när du vet att du varit duktig, då ser du helt nöjd ut!  

Du kan busa, du är äldre men än finns det fortfarande krut i dig! 

Fara fram i skogen i full galopp är inga problem för dig. 

Och när du är på humör älskar du att hoppa, du kan dra iväg som sjutton när du vill. Stark som attan är du! 

Det är det jag älskar med dig. Du är gammal men ändå har du dina idéer, fjantig kan du vara, du kan bocka (det har du bevisat de senaste gångerna jag gallopperat barbacka på dig..) du kan dra iväg och ha kul!


Mackan, jag älskar dig. Du är den finaste.  

   

 
 
Titti

Titti

11 juli 2011 13:13

Men Johanna, nu blir jag ju tårögd!

http://hyltena.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Pannah - 16 juli 2011 23:15

Förlåt för dålig uppdatering!  Men låt oss säga såhär, sommarpaus?  Det blir ingen riktig paus utan jag uppdaterar lite när jag känner för det.. Nu har jag mest bloggat bara för att jag ska! Dessutom har jag inte så jättemycket att säga nu när Mack...

Av Johanna Pannah - 14 juli 2011 19:00

Det har varit en toppendag på jobbet!  När jag åkte hem följde det även med ett par handskar hem, de som jag visade i förr-förr-förra inlägget (tror jag :P).  Annars har det inte hänt så mycket, lite tråkigt väder idag men då blir det desto mysig...

Av Johanna Pannah - 13 juli 2011 12:30


  *John Whitaker schabrak, 300 :-       Broderade Mac Rastell på!  *John Whitaker ribyxor 719:-   *Christina Sport tävlingskjorta m blingbling i nacken(;D) 200:-  *Rött strasspannband 199:-  *Kylande liniment 49:-  *Träns 150:-  *Böcker...

Av Johanna Pannah - 12 juli 2011 23:19


Imorgon är det biopremiär för Harry Potter, the deathly hallows part 2.  Hur spännande?? Visserligen vet jag redan hur det slutar för jag har läst boken men ändåå, filmerna är så sjukt bra även fast böckerna är bättre.  Fast jag kommer nog inte k...

Av Johanna Pannah - 12 juli 2011 23:06

Nu är min första dag på Charlies avklarad! Haha, det är faktiskt kul att jobba lite där, jag ska ju bara jobba denna veckan. Just nu hjälper jag till att plocka in saker som varit med i Falsterbo och lägga ut dem i butiken. Dock så blir det ju en l...

Ovido - Quiz & Flashcards